Індивідуальні картки доцільно використовувати на етапі закріплення набутих знань з метою перевірки закріплення знань в окремих учнів або давати їх учням, які випереджають.
Під час вивчення теми ділення з остачею, письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрове можна використати такі індивідуальні картки
Індивідуальні картка №1
1. Розв'яжіть вирази
20-(16÷2); 12÷3+8
20-(16÷2); 12÷3+8
2. Знайдіть значення виразів, якщо а=12
а +(а + 25); (а + а)÷ 4
а +(а + 25); (а + а)÷ 4
3. Розв'яжіть задачу
З однієї грядки зібрали 6 гарбузів, а з другої – агарбузів. Усі гарбузи склали у 2 ящики, порівну в кожний. Скільки гарбузів клали в один ящик?
З однієї грядки зібрали 6 гарбузів, а з другої – агарбузів. Усі гарбузи склали у 2 ящики, порівну в кожний. Скільки гарбузів клали в один ящик?
Індивідуальна картка №2
1. Порівняйте вирази
45-6 28+4; 27+9 32-7
45-6 28+4; 27+9 32-7
2. Знайдіть значення виразу а + в, якщо а=14, в=12
а - в, якщо а=45,в=23
а - в, якщо а=45,в=23
3. Розв'яжіть задачу
У туриста було 10 яблук. На зупинці він з'їв 3 яблука, але в селі купив ще 8 яблук. Скільки яблук було у туриста?
У туриста було 10 яблук. На зупинці він з'їв 3 яблука, але в селі купив ще 8 яблук. Скільки яблук було у туриста?
Немає коментарів:
Дописати коментар